| 
 | ||||||
| 
 | 
В понедельник 2-й седмицы по Пасхе
На Литургии:
блаженна Триоди, песнь 1 праздника, на 6. И от сего дне во всю Пятдесятницу. По входе тропарь праздника: Запечатану гробу: и храма Богородицы, и храма святаго. Посем настоящаго святаго, аще есть. Таже кондак храма святаго. Слава: святаго: И ныне: праздника: Любопытною десницею: Храма же Христова, и Богородицы кондак, во всю Пятдесятницу не глаголем.
Прокимен Апостола, глас 3: Велий Господь наш, и велия крепость Его, и разума Его несть числа. Стих: Хвалите Господа яко благ:
Апостол Деяний, зачало 9. [Деян. 3, 19 – 26.]
| Рече Петр к людем: покайтеся и обратитеся, да очиститеся от грех ваших, | Сказал Петр людям: покайтесь и обратитесь, чтобы загладились грехи ваши, | 
| Яко да приидут времена прохладна от лица Господня, и послет пронареченнаго вам Христа Иисуса, | Да придут времена отрады от лица Господа, и да пошлет Он предназначенного вам Иисуса Христа, | 
| Егоже подобает небеси убо прияти даже до лет устроения всех, яже глагола Бог усты всех святых Своих пророк от века. | Которого небо должно было принять до времен совершения всего, что говорил Бог устами всех святых Своих пророков от века. | 
| Моисей убо ко отцем рече: яко Пророка вам воздвигнет Господь Бог ваш от братии вашея, яко мене: Того послушайте по всему, елика аще речет к вам: | Моисей сказал отцам: Господь Бог ваш воздвигнет вам из братьев ваших Пророка, как меня, слушайтесь Его во всем, что Он ни будет говорить вам; | 
| Будет же, всяка душа, яже аще не послушает Пророка онаго, потребится от людий. | И будет, что всякая душа, которая не послушает Пророка того, истребится из народа. | 
| И вси же пророцы от Самуила и иже по сих, елицы глаголаша, такожде предвозвестиша дни сия. | И все пророки, от Самуила и после него, сколько их ни говорили, также предвозвестили дни сии. | 
| Вы есте сынове пророк и завета, егоже завеща Бог ко отцем вашим, глаголя ко Аврааму: и о семени твоем возблагословятся вся отечествия земная. | Вы сыны пророков и завета, который завещевал Бог отцам вашим, говоря Аврааму: и в семени твоем благословятся все племена земные. | 
| Вам первее Бог, воздвигий Отрока Своего Иисуса, посла Его благословяща вас, во еже отвратитися вам комуждо от злоб ваших. | Бог, воскресив Сына Своего Иисуса, к вам первым послал Его благословить вас, отвращая каждого от злых дел ваших. | 
Аллилуиа, глас 8: Приидите, возрадуемся Господеви: Стих: Яко Бог велий Господь, и Царь велий по всей земли.
Евангелие Иоанна, зачало 6. [Ин. 2, 1 – 11.]
| Брак бысть в Кане Галилейстей: и бе Мати Иисусова ту. | Был брак в Кане Галилейской, и Матерь Иисуса была там. | 
| Зван же бысть Иисус и ученицы Его на брак. | Был также зван Иисус и ученики Его на брак. | 
| И недоставшу вину, глагола Мати Иисусова к Нему: вина не имут. | И как недоставало вина, то Матерь Иисуса говорит Ему: вина нет у них. | 
| Глагола Ей Иисус: что (есть) Мне и Тебе, Жено? не у прииде час Мой. | Иисус говорит Ей: что Мне и Тебе, Же'но? еще не пришел час Мой. | 
| Глагола Мати Его слугам: еже аще глаголет вам, сотворите. | Матерь Его сказала служителям: что скажет Он вам, то сделайте. | 
| Беху же ту водоноси каменни шесть, лежаще по очищению иудейску, вместящий по двема или трием мерам. | Было же тут шесть каменных водоносов, стоявших по обычаю очищения иудейского, вмещавших по две или по три меры. | 
| Глагола им Иисус: наполните водоносы воды. И наполниша их до верха. | Иисус говорит им: наполните сосуды водою. И наполнили их до верха. | 
| И глагола им: почерпите ныне и принесите архитриклинови. И принесоша. | И говорит им: теперь почерпните и несите к распорядителю пира. И понесли. | 
| Якоже вкуси архитриклин вина бывшаго от воды, и не ведаше, откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: пригласи жениха архитриклин. | Когда же распорядитель отведал воды, сделавшейся вином, – а он не знал, откуда это вино, знали только служители, почерпавшие воду, – тогда распорядитель зовет жениха | 
| И глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты (же) соблюл еси доброе вино доселе. | И говорит ему: всякий человек подает сперва хорошее вино, а когда напьются, тогда худшее; а ты хорошее вино сберег доселе. | 
| Се сотвори начаток знамением Иисус в Кане Галилейстей и яви славу Свою: и вероваша в Него ученицы Его. | Так положил Иисус начало чудесам в Кане Галилейской и явил славу Свою; и уверовали в Него ученики Его. | 
Причастен: Похвали Иерусалиме Господа:
И во всю седмицу тако творим, и во всю Пятдесятницу во вся недели. И прочее последование Литургии. И отпуст.
| 
 | 
|  |